Klub Fitness Figura

More Website Templates @ TemplateMonster.com. April 02, 2012!
Treningi

Fit & Dance

Zajęcia na których rozruszasz swoje ciało w rytm porywającej muzyki, zajęcia są prowadzone w taki sposób aby uczestnik na każdym poziomie zaawansowania mógł się dobrze bawić, w drugiej części zajęć wprowadzone są formy wzmacniające zakończone stretchingiem

BodyART®

BodyART® to trening siłowy i wytrzymałościowy, z elementami pilatesu, jogi, ćwiczeń rehabilitacyjnych i klasycznych połączonych z technikami regulacji oddechu. System ćwiczeń doskonały dla współczesnego, zabieganego i zapracowanego człowieka. Podstawą bodyART® jest połączenie treningu i relaksu, oraz wykorzystanie funkcji poszczególnych mięśni i organów ludzkiego ciała. Podmiotem tej metody jest człowiek jako całość. Celem ćwiczeń jest przede wszystkim odzyskanie świadomości własnego ciała. Efektem ćwiczeń jest nie tylko smuklejsza i zgrabniejsza sylwetka, ale i wewnętrzny spokój i relaks. BodyART® - to trening całościowy, przeznaczony dla każdego, bez względu na wiek, płeć czy zawód. Łączy w sobie zalety treningu siłowego (praca mięśni), wytrzymałościowego (wydolność wynikająca z prawidłowego oddychania i postawy),rozciągania (płynne przechodzenie z ćwiczenia do ćwiczenia, większa elastyczność mięśni i stawów) z treningiem duchowym (medytacja, techniki relaksacyjne).Stanowi doskonałą podstawę rozwoju i pracy nad samym sobą, uwzględniając każdy aspekt funkcjonowania ciała, zarówno fizyczny, jak i energetyczny. BodyART® -Pomaga zredukować stres i nieświadome nieprawidłowe nawyki ruchowe i oddechowe,wzmacnia i wysmukla mięśnie, poprawia sprawność organizmu oraz daje poczucie kontroli nad własnym ciałem i umysłem.

ZUMBA

taniec latynoski połączony z krokami fitness, to Intensywny trening taneczny przy którym możesz spalić aż 600 kalorii, to proste kroki taneczne merenge, mambo cza cza, cumbia i reggeton!

BPU

brzuch, pośladki, uda, ćwiczenia na matach, wzmacniające mięśnie spalające tkankę tłuszczową w dolnych partiach, na brzuchu, pośladkach i udach

PILATES / ZDROWY KRĘGOSŁUP

ćwiczenia przy wolnej relaksacyjnej muzyce na matach, polegające na wzmacnianiu mięśni całego ciała, w szczególności mięśni głębokich brzucha, grzbietu i miednicy, ćwiczenia oparte na wolnych kontrolowanych ruchach ciała połączone z właściwym oddychaniem, obniżają poziom stresu i relaksują umysł, ćwiczenia mające na celu zmniejszenia dolegliwości bólowych kręgosłupa spowodowanych siedzącym trybem życia

STEP

zajęcia choreograficzne przy użyciu stepu, wzmacniające mięśnie dolnych partii ciała, głównie pośladki, uda i łydki, na koniec ćwiczenia wzmacniające na dużych piłkach, wzmacniające przede wszystkim mięśnie kręgosłupa

BODYBALL (duże piłki)

ćwiczenia na brzuchu, uda i pośladki

BODY WORKOUT

Zajęcia wzmacniają, kształtują i rzeźbią wszystkie partie mięśniowe naszego ciała. Zaczynamy 20 minutową rozgrzewką-aerobic oparty na podstawowych krokach, prosty, skuteczny i intensywny trening przeznaczony dla wszystkich, którzy chcą wymodelować swoją sylwetkę. Kolejne 40 minut na matach - ćwiczenia na płaski brzuch, zgrabne uda i jędrne pośladki. Idealne zajęcia wspomagająca spalanie tkanki tłuszczowej !!!

JUMP FIT FITNESS na trampolinach

Skakanie na trampolinie kojarzy ci się tylko z dziecięcą zabawą? To błąd! Specjaliści od fitness przekonują, że dzięki tej niepozornej czynności możesz nie tylko poprawić gibkość i koordynację, ale także szybciej spalić zbędne kalorie.

Na czym polegają ćwiczenia na trampolinie, czyli jumping fitness?

Jumping fitness to specjalnie opracowany system treningowy, który pomaga wzmacniać i kształtować sylwetkę przy jednoczesnym czerpaniu frajdy ze skakania. Do treningu wykorzystywana jest jednoosobowa trampolina o małych rozmiarach, na której wykonuje się ćwiczenia zaczerpnięte z różnych dyscyplin sportowych. Najczęściej jest to kombinacja wolnych i szybkich skoków, ćwiczeń znanych z aerobiku i dynamicznych „biegów” w miejscu.

Dzięki różnorodnej technice jumping fitness zapewnia wszechstronny trening całego ciała, zwiększając zarówno ogólną sprawność, jak i poprawiając kondycję.

Zalety ćwiczeń na trampolinie

Udowodniono, że skakanie na trampolinie jest dziesięć razy skuteczniejsze niż bieganie. Jak to możliwe? Dzięki nieustannym zmianom grawitacji więcej mięśni jest jednocześnie zaangażowanych w ruch, przez co podnosi się efektywność ćwiczeń. Co więcej, w czasie godzinnego treningu jumping fitness możemy spalić aż 800 kcal! Jeśli więc szukasz sposobu na skuteczną utratę kilogramów, ten typ ćwiczeń jest dla ciebie idealny.

Dlaczego jeszcze warto ćwiczyć na trampolinie?


  • skakanie to dobry trening kondycyjny – usprawnia krążenie, pomaga w pracy układu sercowo-naczyniowego i dotlenia;

  • to dobra forma aktywności dla osób odchudzających się, ponieważ przyspiesza przemianę materii, stymuluje procesy trawienne i przyczynia się do uwalniania toksyn z organizmu;

  • wzmacnia mięśnie całego ciała i pomaga w kształtowaniu sylwetki;

  • zwiększa gibkość i koordynację ruchową;

  • sprawia dużo radości, zmniejsza poziom stresu i odpręża.

    Tabata

    TABATA trening interwałowy o wysokiej intensywności nastawiony na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej , połączenie ćwiczeń aerobowych i interwałowych, trening przeznaczony dla każdego kto chce poprawić ogólną wydolność organizmu i spalić tkankę tłuszczową